نوشته شده توسط : زهرا

نهال گردو دماوند

نهال گردو دماوند با باردهی خوب و مطلوبی در شهر دماوند با آّب و هوای خنکی رشد می کند.این نهال گردو دارای گردوهایی نسبتا درشت با وزن 13 گرم می باشد که به رنگ قهوه ای روشن است بسیار خوش طعم بوده و دارای پوستی متوسط است یعنی نمی توان گفت ضخامت پوست آن نازک است.نهال گردو دماوند همانند نهال گردو چندلر به آب و هوای سرد برای بیدار شدن از خواب نیاز دارد این نهال گردو دارای رشد و بازدهی خوبی است و زودرس می باشد.

نهال گردو دماوند را در شهر دماوند کاشته و نتیجه مطلوبی را شاهد بوده اند.گردو با باردهی خوبی است.بهتر است برای بازدهی بالا تمام اصول نگهداری را رعایت کنید تا شاهد بار مطلوبی از گردو باشید.این رقم را می توانید در دمای زیر 7 درجه سانتی گراد بکارید تا نیاز سرمایی آن رفع شود.

خصوصیات نهال گردو دماوند و میزان باردهی آن

باید به میزان لازمی گرما و سرما به نهال گردو برسد تا رشد آن آغاز شود.نهال گردو دماوند را با فاصله ای مناسب از درختان بکارید تا در هنگام رشد مشکلی برای رشد و باردهی آن پیش نیاید.این نهال گردو می تواند بهره وری بالایی داشته باشد اما در صورتی که از گرده زا استفاده کنید بیشتر می شود.

نهال گردو دماوند می تواند در برابر بیماری و آفات مقاومت خوبی از خود نشان دهد اما در برابر بیماری بلایت کمی مقاومت پایینی دارد و حساس می باشد این نهال گردو را در آب و هوایی که با آن سازگاری دارد بکارید سعی کنید از خاک مناسب برای کاشت استفاده کنید.هرس کردن موجب می شود درختان نور کافی و هوای لازم به آن برسد.

نهال گردو دماوند را برای رشد بهتر و گردوهایی درشت تر به میزان لازم مورد آبیاری قرار دهید.آبیاری برای درشت تر شدن مغز گردو کمک می کند.بهتر است هر نهال را در جایی بکارید که با آن سازگاری داشته باشد.

نهال دماوند میزان بار زیادی را برای هر باغدار به همراه دارد اما اگر بتوان بقدر لازم به آن رسید.گردو از خوراکی هایی است که بسیار طرفدار دارد و می تواند بسیار خریداری شود اگر قصد درآمد دارید می توانید این رقم را مورد کاشت قرار دهید.

نهال گردو

نهال گردو دماوند

خرید نهال گردو دماوند

فروش نهال گردو دماوند

نهال گردو در کرج

قیمت نهال گردو دماوند

انواع نهال گردو



:: برچسب‌ها: نهال گردو , انواع نهال گردو , خرید نهال گردو , قیمت نهال گردو , نهال گردو دماوند , خرید نهال گردو دماوند , نهال گردو در کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا

نهال گردو مراغه

نهال گردو مراغه,گردو از خوراکی های بسیار خوش طعم و باارزش است که می توان انرژی زیادی را برای بدن از طریق خوردن آن فراهم کرد.گردو از نهال های متفاوتی بدست می آید که هر کدام از کشوری و یا با ویژگی های متفاوتی بوجود آمده است.نهال گردویی که در این مقاله قصد داریم به شما معرفی کنیم نهال گردو مراغه می باشد.این نهال گردو در شهر مراغه بوجود آمده که به همین دلیل با این نام معرفی شده است.

نهال گردو مراغه می تواند میزان زیادی بار بدهد در خود شهر مراغه درختان گردو آن بسیار بار زیاد همراه است که کسب درآمد زیادی را برای باغدارن شهر مراغه به همراه دارد.این نهال دارای بار اقتصادی زیادی است و عمر بسیار طولانی دارد می تواند تا 80 سال بار مفید بدهد.

نهال گردو مراغه بدلیل بار بسیار خوب وبی نظیری که می دهد با نام ژنوتیپ برتر شناخته شده است.این نهال در صورت آبیاری درست بار خوب و باکیفیت می دهد.هر چه آبیاری بصورت منظم تر و بهتر انجام شود می توانید گردوهایی با رنگ روشن تر و طعم بهتری را دریافت کرد.

میزان بار نهال گردو مراغه

این رقم را در زمین های مستعد کاشت بکارید.به گرما و سرما مقاومت خوبی دارد و تا حد ی می تواند در برابر برخی آفت ها و بیماری ها مقاومت کند.نهال گردو مراغه را در فاصله متناسب بکارید تا وقتی رشد کرد مشکلی ایجاد نشود.

گردو از میوه های بسیار خوشمزه با چربی بالا است که چربی های اشباع نشده موجود در گردو برای بدن بقدر زیادی لازم است.فیبر و آنتی اکسیدانی که در گردو وجود دارد در بهبود عملکرد بدن تاثیر دارد.گردو را در میان وعده های خود قرار دهید و انرژی بدن خود را زیاد کنید.

با نهال گردو مراغه می توانید کسب درآمد خوبی داشته باشید.اگر در آب و هوای معتدلی زندگی می کنید کاشت این نهال گردو بدلیل کیفیت خوبی که دارد به شما پیشنهاد می شود.بهتر است قبل از کاشت نه تنها این رقم نهال بلکه تمامی ارقام نهال گردو شرایط اقلیمی را در نظر بگیرید.از 5 تا 8 تن بار میدهد

از نهال های محبوب در کشور ایران می باشد که بعد از تویسرکان در ایران توانسته به عنوان نهال گردو مرغوب شناخته شود.

نهال گردو مراغه

نهال گردو

انواع نهال گردو

خرید نهال گردو

نهال گردو در کرح



:: برچسب‌ها: نهال گردو , انواع نهال گردو , خرید نهال گردو , قیمت نهال گردو , نهال گردو خوشه ای , نهال گردو تویسرکان , نهال گردو در کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا

عملکرد نهال گردو خوشه ای و باردهی بالا آن

نهال گردو خوشه ای,گردو از خشکباری است که می تواند از بهترین میان وعده ها تلقی شود.گردو برای کنترل دیابت و برای رفع یبوست بی نظیر است.برخی از افراد مشکل گوارشی دارند با خوردن گردو می توانید این مشکل را تا حدودی رفع کنید.گردو برای مغز و قلب بسیار مفید است.ار خواص گردو بی نهایت ها می توان نوشت اما در این مقاله می خواهیم بگوییم چگونه می توان به گردویی ناب و باکیفیت دست پیدا کرد.

تمامی گردوها از نهال گردو بدست می آید که آن نهال بزرگ شده و رشد کرده و به یک درخت تبدیل شده است.نهال گردو باید در زمینی حاصل خیز کاشت شود تا باردهی خوبی را به همراه داشته باشد.بسیاری از انواع نهال گردو وجود دارد که می توان به آنها اشاره کرد یکی از ناب ترین آنها نهال گردو خوشه ای است که میزان بالایی از باردهی را به همراه دارد این رقم مقاومت بالایی در برابر سرما و گرما دارد و در برابر بیماری حساس نیست.

نهال گردو خوشه ای می تواند در هوای معتدل خوب رشد کند باید برای رشد کردن میزان گرما و سرمای آن تامین شود.هر نهال یکسری ویژگی ها و نیازهایی دارد که مشترک بین همه ی آنها است مثلا باید میزان آبیاری و نیاز سرمایی و گرمایی آن رفع شود.باید کود مرغوب برای رشد بیشتر گردو داده شود.هرس کردن برای هر نهال لازم است.یکی دیگ از نهال های بسیار پربار که می توان برای باردهی آن را معرفی کرد نهال گردو چندلر و نهال گردو اسرائیلی است.

بسیاری دیگر از کارها است که با رعایت آنها حتما گردو مرغوب تری نصیب شما خواهد شد.اگر قصد دارید در یک باغ نهال گردو خوشه ای را بکارید باید حتما یکسری از شرایط را در نظر بگیرید مثلا فاصله مناسب بین درختان گردو بسیار اهمیت دارد این باعث می شود درختان در هانگام رشد با یکدیگر برخورد نکنند و نور کافی به آنها برسد.

نهال گردو خوشه ای برای کسب و کار تجاری مناسب است و می توانید به نیت سود اقتصادی آنرا بکارید.می توانید درآمد خوبی را داشته باشید.نهال خوشه ای دارای بازدهی خوبی است.

نهال گردو خوشه ای

نهال گردو چندلر

نهال گردو

انواع نهال گردو

خرید نهال گردو

قیمت نهال گردو



:: برچسب‌ها: نهال گردو , انواع نهال گردو , خرید نهال گردو در کرج , نهال گردو در کرج , خرید نهال گردو , قیمت نهال گردو , فروش نهال گردو , نهال گردو خوشه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا

نهال گردو تویسرکان با عملکرد و باردهی بالا

یکی از نهال گردوهای کاغذی بسیار پرطرفدار و محبوب می توان به نهال گردو تویسرکان اشاره کنیم.این رقم در آب و هوای سرد به خوبی رشد می کند.از بهترین و برترین نهال گردو ایرانی می باشد.بهتر است اگر در منطقه ای مناسب کاشت نهال گردو هستید حتما نهال گردو تویسرکان را انتخاب کنید.

بار نسبتا خوبی دارد اما از همه مهم تر کیفیت محصولات و میوه آن عالی می باشد طعم این گردو می تواند طعم واقعی یک گردو با چربی بالا را به شما نشان دهد.گردو برای مغز و قلب بسیار عالی است قاطی کردن گردو با عسل و یا شیر و خوردن آن می تواند یک انرژی عالی به شما بدهد.

خصوصبات نهال تویسرکان

نهال گردو تویسرکان می تواند در آب و هوای معتدل طوری که نیاز سرمایی و گرمایی آن رفع شود به خوبی بار دهد. بهتر است برای رشد نهال گردو تویسرکان از آبیاری و کود مناسب استفاده کنید.اگر نیاز سرمایی این رقم تامین شود که حدود 700 ساعت یا بیشتر به سرما نیاز دارد.

این رقم دارای 50 سال عمر مفید خواهد داشت که به شما بار تجاری می دهد.بین 500 الی 1500 متر فاصله از سطح دریا برای رشد و عملکرد بسیار موثر است.بسیاری از فاکتورها برای رشد نهال گردو مهم است که باعث باردهی بالاتر نهال گردو می شود.

قدرت رشد این رقم بالا است.از بهترین مزیت و مهم ترین های نهال گردو براحتی جدا شدن گردو از مغز است برای خریداران بسیار اهمیت دارد که گردو براحتی از مغز جدا شود و پوسته نازکی داشته باشد. بین 5 تا 8 سالگی باردهی آغاز می شود.و با بالتر رفتن سن درخت گردو بار بیشتر می شود.بهتر است باغداران در یک باغ بزرگ چند هکتاری گرده افشان مناسب استفاده کنند که برای نهال گردو تویسرکان گرده افشان فرانکوت مناسب است.

فاصله کاشت در نهال گردو به رشد بهتر و بهره وری بالاتر درخت گردو کمک می کند دلیل این بخاطر آن است که وقتی درخت رشد می کند شاخ و برگ ها برای یکدیگر مزاحمت ایجاد نکنند . از طرفی عبور از بین ذرختان راحت تر باشد و نور به میزان لازم به درختان گردو برسد.

نهال گردو

انواع نهال گردو

قیمت نهال گردو

نهال گردو تویسرکان

نهال گردو چندلر

خرید نهال گردو

خرید نهال گردو در کرج

 



:: برچسب‌ها: نهال گردو , انواع نهال گردو , خرید نهال گردو , قیمت نهال گردو , نهال گردو چندلر , نهال گردو تویسرکان , نهال گردو در کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا

نهال گردو در کرج و باردهی بالاتر برای رشد بدلیل شرایط اقلیمی

خرید نهال گردو در کرج,برای رشد نهال گردو لازم است بسیاری از فاکتورها را رعایت کنید تا به نهایت باردهی و رشد گردو برسیم.گردو برای رشد نیاز به رسیدگی هایی دارد مثل آبیاری,کوددهی,هرس کردن و غیره.خیلی از عوامل برای رشد نهال گردو لازم و ضروری است که در اینجا می خواهیم به یکی از موارد مهم مثل شرایط اقلیمی بپردازیم.یکی از نیازهای اساسی و مهم برای رشد نهال گردو آب و هوایی است که در آن منطقه نهال گردو را کاشته ایم.

بهتر است نهال گردو در منطقه ای کاسته شود تا نیازهای سرمایی و گرمایی آن رفع شود.نیاز سرمایی برخی نهال ها به 1000 ساعت می رسد و برخی نیز اصلا به سرما نیاز ندارند.بهتر است نهال گردو را در منطقه ای بکارید که هوای مدیترانه ای داشته باشد و نیاز نهال بخوبی رفع شود اگر میزان گرما و سرما هر نهال محیا نشود حتما در رشد آن و کیفیت گردو تاثیر خواهد گذاشت.

شرایط مهم برای کاشت نهال گردو

یکی از مهم ترین ها برای کاشت ارتفاع مناسب از سطح دریا می باشد که باید به صورت درستی کاش در این ارتفاع قرار بگیرد.ارتفاع تا 3000 متر از سطح دریا خوب است اما در صورت بیستر شدن حتما با کاهش عملکرد رو به رو خواهید شد.حال باید بگوییم دمای هوا نیز بسیار در رشد نهال گردو تاثیر می گذارد دمای بیشتر از 42 درجه و کمتر از حدی می تواند نهال گردو را از بین ببرد.البته در برخی نهال گردو ها مقاومت بسیار زیاد است و به گرما یا سرما عادت بالایی دارند و آسیب جدی نمی بینند.

در کرج هوا به اندازه کافی گرم و سرد است و می توانید نهال گردو چندلر فرنور اسرائیلی و بسیاری دیگر را در این منطقه بکارید.گردو از آجیل هایی است که بسیار طعم خوشایندی دارد و با خوردن آن می توانید نهایت لذت را ببرید.انرژی که از گردو بدست می آورید بسیار زیاد است و با خوردن چند عدد گردو می توانید انرژی بالایی را برای بدن خود تامین کنید.

نهال گردو برای کاشت نیازهای اساسی دارد که بهتر است آنها را در نظر بگیرید تا به نهایت باردهی و کیفیت برسید.خرید نهال گردو در کرج براحتی از بسیاری از نهالستان ها انجام می گیرد.

نهال گردو-انواع نهال گردو-خرید نهال گردو در کرج-نهال گردو در کرج-خرید نهال گردو-خرید نهال گردو در کرج



:: برچسب‌ها: نهال گردو , انواع نهال گردو , خرید نهال گردو در کرج , نهال گردو در کرج , خرید نهال گردو , قیمت نهال گردو , فروش نهال گردو ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا

نهال گردو چندلر

نهال گردو چندلر دارای ویژگی های بسیار ناب و خاصی است که به جرات می توان از بهترین نهال گردو در جهان به آن اشاره کرد.این نهال گردو می تواند بازدهی بالایی داشته باشد و بار مرغوبی را به تولیدکنندگان بدهد.یکی از پرفروش ترین و محبوترین نهال گردو هاست.از هر گردو نیمی از آن تا حدود 50 درصد آن مغز است.

برای تعیین قیمت در فروش گردو کیفیت و مغز آن بسیار اهمیت دارد خشکباری فروش بالاتری دارد که خوش طعم تر و پرمغز تر باشد از طرفی رنگ روشن تری.نهال گردو چندلر به شما گردوهایی را می دهد که همه ی آنها دارای طعمی بی نظیر و کیفیت مرغوب است.

حالا اگر بخواهیم از لحاظ  مقاومت این گردو را مورد بررسی قرار دهیم گردو مقاوم و پایداری در برابر بیماری و سرما است.اما خب رسیدگی های لازم برای هر نهال گردو انجام شود.در هوای خیلی سرد زمستانی نهال گردو از بین می رود.هر نهال گردو می تواند به میزان خاصی بار بدهد اما باید رسیدگی های لازم و مناسب انجام بگیرد.

نهال گردو چندلر تا 1400 متر فاصله از سطح دریا به خوبی عمل می کند و عملکرد بالایی را از خود نشان می دهد.اگر می خواهید هوا به خوبی به شاخ و برگ ها برسد باید هرس کردن درخت گردو را فراموش نکنید.

آبیاری و کوددهی برای هر درخت گردو الزامی است و در صورت عدم آبیاری محصولات افت می کند.نهال گردو چندلر از سال های اولیه بار میدهد و از سال پنجم و ششم بار مفید خود را آغاز می کند.

بهتر است هر نهال گردو را با خاک مناسب بکارید خاکی که دور از هرگونه مانع و سنگ باشد.گردو دارای اهمیت فراوان و خوبی است که به سوخت و ساز بدن کمک می کند.در بهبود فشار خون و دیابت بسیار موثر است.برای جلوگیری از یبوست سعی کنید از گردو استفاده کنید.

نهال گردو

انواع نهال گردو

نهال گردو چندلر

نهال گردو فرنور

نهال گردو در کرج

خرید نهال گردو

قیمت نهال گردو



:: برچسب‌ها: نهال گردو , انواع نهال گردو , خرید نهال گردو , قیمت نهال گردو , نهال گردو چندلر , نهال گردو چندلر در کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1399 | نظرات ()